EM-Karta

Doładuj EM-Kartę

Kiedy mogę zacząć doładowywać kartę przez Internet?

Aby mieć możliwość doładowania karty przez Internet należy pojawić się raz w okienku kasowym z EM-kartą i dokonać zakupu biletu miesięcznego u kasjera. W trakcie tej operacji zostanie aktywowana na karcie opcja sprzedaży przez Internet. Zakup doładowania przez Internet będzie możliwy już na kolejny miesiąc. Doładowanie polega na zakupie biletu na tę samą trasę lecz na kolejny okres.

 

W jaki sposób informacja o zakupie doładowania przez Internet trafi na moją EM-kartę?

Bileterki w poszczególnych autobusach po pewnym czasie otrzymają informacje o dokonanym zakupie biletu przez Internet. W trakcie pierwszego przyłożenia EM-karty do bileterki w nowym okresie, po poprawnej weryfikacji nastąpi automatyczne zapisanie biletu na EM-karcie.

 

Co zrobić, jeżeli po wejściu do autobusu bileterka jeszcze nie rozpoznaje doładowania kupionego przez Internet?

Należy okazać kierowcy kod weryfikacyjny otrzymany w trakcie zakupu przez Internet. Kierowca wprowadzi kod do bileterki i bilet zostanie zapisany na EM-karcie. Kod weryfikacyjny znajduje się w potwierdzeniu zakupu biletu otrzymanym w mailu lub SMS-ie po zakończeniu procesu zakupu biletu przez Internet. Sugerujemy zakup biletu z wyprzedzeniem, co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem nowego okresu. Wtedy informacja o zakupionym bilecie powinna trafić do każdego autobusu i stosowanie kodu weryfikacyjnego nie będzie potrzebne.

 

Czy mogę doładowywać przez Internet bilet miesięczny ulgowy?

Tak. W trakcie pierwszego zakupu biletu u kasjera należy okazać dokument uprawniający do ulgi. Kasjer wprowadzi do systemu dane dotyczące dokumentu w tym termin ważności ulgi. Doładowanie biletu ulgowego przez Internet będzie można wykonać już na kolejny miesiąc.

 

Czy mogę zakupić przez Internet doładowanie dla biletu ulgowego, gdy minął termin ważności mojego dokumentu?

Jeżeli minął termin ważności dokumentu uprawniającego do ulgi to nie można doładować przez Internet biletu z ulgą.

 

Co zrobić, gdy otrzymałem nowy dokument uprawniający do ulgi?

Należy pojawić się w okienku kasowym i okazać nowy dokument uprawniający do ulgi. Kasjer wprowadzi do systemu dane o nowym dokumencie razem z datą ważności ulgi.

 

Jak wykonać płatność.

 Po wprowadzeniu numeru EM-karty należy podać email lub numer telefonu komórkowego na który zostanie wysłane potwierdzenie zakupu biletu. Po weryfikacji danych dotyczących biletu oraz danych pasażera należy przejść do płatności i wykonać płatność. Po prawidłowym zrealizowaniu płatności otrzymacie Państwo bilet w formie email lub SMS.

 

Jeżeli przez miesiąc lub dłużej nie korzystałem z EM-karty i jej nie doładowywałem to czy mogę doładować ją przez Internet na kolejny okres?

Nie. Należy ponownie pojawić się z kartą w okienku kasowym i doładować u kasjera. Doładowanie przez Internet będzie na nowo aktywowane i będzie można wykonać doładowania przez Internet na kolejne miesiące.

  • Sanok
  • Sędziszów Małopolski
  • Rzeszów
  • Ropczyce
  • Pszczółki
  • Radomyśl Wielki
  • Starogard Gdański
  • Węgorzewo
  • Bielsk Podlaski
  • Trąbki Wielkie
  • Toruń
  • Tczew
  • Pruszcz Gdański
  • Prudnik
  • Gronowo
  • Hajnówka

Usługi dodatkowe

Oprócz przewozu osób oferujemy Państwu także inne usługi

Pracuj w Arriva

Zatrudniamy ponad 56 000 pracowników w 15 krajach Europy. Dołącz do nas.

Szukasz pracy?

Oferujemy możliwość zdobycia
nowego zawodu i zatrudnienie.

Co oferujemy?

  • Zdobycie kwalifikacji
  • Umowę o pracę
  • Stabilne atrakcyjne warunki finansowe
  • Ciekawą i stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i europejskim
  • Pracę w komfortowych warunkach
  • Atrakcyjne narzędzia pracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Przyjazną atmosferę pracy
Dowiedz się więcej

Kontakt

telefon

Telefoniczny rozkład jazdy

Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie
w godzinach 08:00-18:00

703 303 333

(2,08 zł za minutę połączenia brutto)

bus

Centrala

Arriva Bus Transport Polska
ul. Dąbrowskiego 8/24 87-100 Toruń
sekretariat.centrum@arrivabus.pl
Centrala nie udziela informacji o rozkładzie jazdy
Tel. +48 56 621 22 22
FAX +48 56 621 22 23

reklma

Reklama

marketing@arrivabus.pl
Tel. +48 56 621 22 29