Arriva Academy: Od absolwenta do dyrektora

Dbamy o to, aby rozwój kariery w naszej firmie wynikał głównie z awansu wewnętrznego. W celu wspomożenia zarządzania operacją w naszych oddziałach poprzez rozwój wewnętrzny absolwentom wyższych uczelni został stworzony program Arriva Academy. Umożliwia on pomoc absolwentom wyższych uczelni zatrudnionych w Arriva w rozwoju kompetencji zawodowych, pomaga im zdobywać umiejętności w zarządzaniu firmą.

Co Arriva oferuje?

Spółka oferuje stabilne zatrudnienie w organizacji oraz pakiet socjalny. Całość wynagrodzenia otrzymujesz na konto zawsze w terminie.

Oferujemy wynagrodzenie, które ma odzwierciedlać nie tylko wiedzę, doświadczenie i umiejętności, ale również indywidualne osiągnięcia pracowników. Dlatego jego część stanowią uzależnione od indywidualnych wyników premie. Dbając o satysfakcję i zaangażowanie pracowników, oferujemy również bogaty system świadczeń dodatkowych. Staramy się, aby nasza oferta była atrakcyjna nie tylko pod kątem rozwoju, ale także wynagrodzenia oraz dodatkowych, pozapłacowych socjalnych benefitów, na które mogą liczyć nasi pracownicy. Pośród nich znajduje się m.in. prywatna opieka zdrowotna, bilety pracownicze, atrakcyjny system premiowy, dodatki urlopowe, świąteczne oraz inne benefity, takie jak np. świąteczne paczki dla dzieci pracowników czy wyjazdy integracyjne.